Witam, Was :)
Więc... Rodzaje zleceń Konsultanta Ślubnego:
KOORDYNACJA- każda z nas powinna mieć tak zwany "scenariusz". Kartkę na której wszystko jest rozplanowane. To pozwoli nam mieć nadzór nad prawidłowym przebiegiem uroczystości ślubnej oraz weselnej.
-koordynacja w Urzędzie Stanu Cywilnego/Kościele
-dopilnowanie ustaleń na sali weselnej
-koordynacja zaślubin, wesela
-nadzór nad podwykonawcami
-opieka nad Parą Młodą oraz Gośćmi
-rozliczenia z podwykonawcami
-demontaż dekoracji
-koordynacja w Urzędzie Stanu Cywilnego/Kościele
-dopilnowanie ustaleń na sali weselnej
-koordynacja zaślubin, wesela
-nadzór nad podwykonawcami
-opieka nad Parą Młodą oraz Gośćmi
-rozliczenia z podwykonawcami
-demontaż dekoracji
Jeżeli jesteśmy w KOMPLEKSOWEJ ORGANIZACJI to postępujemy jak wyżej, wszystko według scenariusza-jest to wygodna metoda.
Jeżeli jednak jesteśmy tylko w CZĘŚCIOWEJ ORGANIZACJI wtedy zajmujemy się tylko swoimi konkretnymi zleceniami i musimy zaakceptować zamówionych nie przez nas podwykonawców.
Na koniec zdjęcia pięknych dekoracji, cudne :)